2013. október 22., kedd

11.~Felejts el !~



James arca lefagyott , szemében félelem tükröződött. Visszafojtott lélegzettel vártam reakcióját , agyam folyamatosan kattogott. Tudtam, hogy igazam van, de még mindig nem akartam elhinni...hisz lehetetlen , Kim több , mint 3 éve meghalt !

-Noah, figyelj ...- tárta szét a karját.

-Hogy lehettem ilyen hülye ? - fakadtam ki, meg sem várva magyarázkodását. Kiszámíthatatlan állapotban kezdtem el járkálni - Végig hittem neked ! Azt hittem tényleg a barátom vagy , mindig velem voltál ! Mégis, hogy...hogy történt ez ? Hogy jutottál ki a földre ?

-Figyelj már rám egy kicsit ! - kiáltotta el magát, mire megálltam .

Zavartan meredtem rá , felkészülve a lehető legrosszabbra is, ám James csak tehetetlenül állt, kereste a szavakat.

-Ezt úgysem értenéd ! - szólalt meg végül.

-Most már semmit sem értek megnyugodhatsz - vetettem neki - De mért én ? Mért engem csaptál be ? Mire kellettem neked ?

-Nem lehetne, hogy elfelejtsd , azt amit , most hallottál ? Hogy elfelejts ? - kérdezte kétségbeesve.

-Sok mindent elfelejtettem már, ezt nem fogom ! - emeltem meg a hangom .

James arca elkomorodott, szemében furcsa érzések kavarogtak. Azonban én továbbra is értetlen maradtam, számomra még tisztázatlan maradt ez az ügy.

-Minden hazugság volt , ugye ? - néztem rá.

-Nem ! - jelentette ki, mire értetlenül meredtem rá - Noah, én miattad csináltam !

-Miattam ?! - nevettem fel megrökönyödve.

-Csak megakartalak védeni ! - nézett rám könyörögve.

-Megvédeni ? - akadtam ki végleg- Ugyan mitől ?! Legalább valami jobb hazugságod lenne !

-Nem vagyok egy olyan érzéketlen lény, mint hiszed ! - emelte meg ő is a hangját - Én tényleg szerettelek ! Még mindig a legjobb barátod vagyok !

-Csak voltál... - ejtettem ki ezt a két szót, melyet már oly rég tartogattam - Számomra már nem vagy több azoknál ! Ugyanolyan mélyre süllyedtél , nem vagy több, mint egy folt az életemben !

-Te sem vagy különb - váltott hirtelen gúnyos hangnemre - Ugyanolyan vagy, mint azok . Elhiteted Niallal, hogy mennyire szereted, aztán 8 nap múlva...hoppá , nem leszel sehol !

Megrökönyödve néztem farkasszemet a fiúval, elég nehezen hittem a fülemnek. Eltartott pár percig , míg felfogtam, majd egyszerűen hátat fordítottam , és elindultam .

-Noah ! - hallottam meg még hangját.

-Csak felejts el ! - fordultam vissza, majd futásnak eredtem.

Testem halványodni kezdett futás közben, majd végleg eltűntem. Mikor kinyitottam a szemem Niall háza előtt találtam magam. Feldúlt állapotban masíroztam át a kerten, majd belöktem az ajtót.A ház csendes volt csak hangos , kétségbeesett dühöngésem vert vízhangot. Lerúgtam a csizmám, majd a konyhába siettem. Idegesen löktem a széket a polc alá, majd felállva rá , leszedtem magamnak egy poharat. Kiengedtem a vizet , majd a poharat a csap alá tartva megtöltöttem a poharam. Ezután csend telepedett a házra, csak a csap egyenletes csöpögése hallatszott.
Fogalmam sem volt mit kellett volna tennem, de jelen esetben a menekülés tűnt a legjobb megoldásnak. Elakartam felejteni , mindent , amit megtudtam, de legfőképpen Jamest...
Még mindig feldúltan csoszogtam a nappaliba, majd levetődtem az ágyra. Tekintetemmel a távirányítót kezdtem kutatni , ám hamar rájöttem, hogy az a tv mellett van. Nagyot sóhajtottam, aztán mégis inkább csak egy csettintéssel intéztem el a dolgot. A távirányító felemelkedett a helyéről, majd egyenletes ütemben indult meg felém. Gyorsan elkaptam, mielőtt még leesett volna, majd lustán bekapcsoltam. Mivel nem voltam hozzászokva ezekhez a csatornákhoz, és műsorokhoz, érdeklődve kezdtem kapcsolgatni. Érdeklődésem azonban pár perc múlva alább hagyott, látva, hogy nincs semmi nézhető műsor ezeken az adókon. Végül az egyik zene csatornánál állapodtam meg. Kényelmesen elterültem a kanapén, és egy idő után arra lettem figyelmes, hogy szemeim nehezedni kezdenek. Lustán pislogtam párat , ám a fáradtság ellen nem tudtam mit tenni. Szemeim lecsukódtak...


Mikor újra kinyitottam szemeimet , már csak az üres, fekete tv-vel találtam szembe magam. Furcsállva néztem végig a barna takarón, nem emlékeztem, hogy betakaróztam volna. Fülem halk dudorászás csapta meg, majd megjelent az ajtóban Niall. Mikor észrevette, hogy fent vagyok elmosolyodott, és elindult felém.

-Jót aludtál ?- huppant le mellém szó nélkül.

-Azt hiszem... - ültem fel - Te takartál be ?

Niall arcán gyermeki mosoly terült el , amit igennek vettem. Mosolyogva hámoztam ki magam a puha takaró fogságából , majd kinyújtóztattam elgémberedett végtagjaimat. Niall elmélyülten meredt maga elé, majd hirtelen felragyogott az arca. Idétlenül mosollyal az arcán nézett felém, mire összeráncoltam a homlokom.

-Min vigyorogsz ? - nevettem fel.

-Nincs kedved kiruccanni egy kicsit ? - nézett rám sokatmondóan, majd felpattant, magával rántva engem is.

-Mi ? Hova ? - értetlenkedtem, miközben elindultam utána az emeletre.

-Elég annyi, hogy rakj el fürdőruhát és törölközőt is - mosolygott rendíthetetlenül, mire teljesen elképedtem.

-De hát tél van! - értetlenkedtem.

-Igen - mosolygott, majd szépen betuszkolt a szobába.

Pár percig furcsállva álldogáltam, majd megrántottam a vállam . Izgatottan vetettem rá magam a bőröndömre , és kezdtem kutatni a fürdőruhát...vagyis reméltem azt is varázsoltam bele. Megkönnyebűltem lélegeztem fel, mikor végre kezem ügyébe akadt a fehér ruhadarab. Kerestem egy törölközőt , és  papucsot is , majd ezeket beraktam egy kistáskába. Épphogy kész lettem, mikor Niall dugta be a fejét a szobába.

-Kész vagy ? - kérdezte, mire lehetetlenül megráztam a fejem.

-Igen - kaptam fel a táskám, majd elindultam a fiú után.

Mire leértem , Niall már a kabátját akasztotta le a fogasról. Hitetlenül meredtem rá, mire felhúzta a szemöldökét.

-Te aztán izgatott vagy - mosolyodtam el .

Niall halkan felnevetett, majd szájára húzta a kabátját. Táskám után nyúlt, majd intett egyet, miszerint siessek , majd el is tűnt az ajtóban. Gyorsan magamra rángattam a bakancsom, majd felkaptam a kabátom, és a sapkám a fejemre húzva elindultam a fiú után. A téli szél teljesen átjárta testem, ezért sietősen pattantam be a kocsiba, mellyel Niall már kiparkolt . Kezeimet idétlenül rejtettem el kabátom ujjában, melegítve magamat. Niall gyorsan felkapcsolta a fűtést, majd kikanyarodott az utcából. Nemsokára meleg árasztotta el a kocsit , átmelegítve testem. Mosolyogva figyeltem az elsuhanó tájakat, melyek egyre idegenebbel lettek.



-Hol vagyunk ? - néztem körbe , mikor Niall leparkolt.

Egy nagy épület előtt találtam magam , a parkolóban megdöbbentően sok kocsi parkolt. A bejáratnál emberek ácsorogtak, voltak akik épp bementek, de a többség épp most készült elindulni. Érdeklődve szálltam ki , majd megkerültem a kocsit, hogy kivegyem a táskám.

-Csúszdapark - mosolyodott el, majd kinyitotta a csomagtartót.

-Komolyan ? - lepődtem meg, majd mosolyogva Niall karjaiba fészkeltem magam -Nem félsz, hogy  ilyen sokan vannak ?

-Már elintéztem - legyintett, mire elengedtem.

Elvettem a táskám , majd sapkám a fejemre húzva megkerültem a kocsit. Niall fejére húzta  a kapucniját, majd megfogva kezem, elindult a bejárat felé. Próbált nem feltűnést kelteni, ami sikerült is, csak pár értetlen, gondolkodó tekintet akadt meg rajtunk, ám senki sem jött rá, hogy ki ő. Míg Niall megvette a jegyeket, én érdeklődve kezdtem figyelni, az egyik csúszdát, melyet látni lehetett . Soha életemben nem voltam ilyen helyen, csak remélni tudtam, hogy úszni azért tudok.  Mikor végre bejutottunk , izgatottan kerestem meg a szekrényem , mely nem messze volt Niallétól. Az öltöző kezdett kiürülni, mintha záróra lenne, azonban, mire kiléptem az öltözőkabinból, már szinte senki sem maradt. Niall épp a szekrénybe pakolta a táskáját, mikor megpillantott. Arcán mosoly terült el , mire inkább én is elhelyeztem a cuccaimat. Mikor mindketten kész lettünk, együtt indultunk meg a fürdő felé.

-Hogy csináltad, szinte kiürült a hely ! - lepődtem meg, mikor beértünk.

-Nem nehéz rávenni az embereket - legyintett, majd izgatottan elmosolyodott - Hol kezdjük ?

-Valami kisebbnél - húztam össze magam, mire Niall felnevetett.

Izgatottan indultam el egy , számomra egyszerűbb csúszdához, mire Niall is követett. Odaérve azonban furcsán vettem tudomásul, hogy valami úszógumival kell csúszni.

-Inkább nézzünk meg valami mást - fordultam vissza, de Niall megragadta a karom.

-Úgyis kipróbálod előbb utóbb - nevetett, majd felkapott két gumit.

Félve indultam meg utána a lépcsőn , leplezni sem tudtam izgalmam. Rátett egy lapáttal, hogy a csúszda ugyan nyitott volt, de egy barlangon át vezetett. Niall felém nyújtott az egyik sárga gumit , majd izgatottan megállt a csúszda előtt. Én is beálltam mellé , mire Niall rám mosolygott, majd egy nagy ugrással elindult. Ráültem a gumira, majd nagy nehezen én is elindítottam magam. A víz az arcomba csapott , majd sebesen suhantam a fiú után. Kezdeti félelmem elmúlt, nevetve figyeltem, ahogy bekanyarodok. Hangos üvöltözést, majd csobbanást hallottam, mire hangosan felnevettem...Niall már leért. A gumi hirtelen begyorsított, majd pár másodperc múlva az arcomba csapott a víz. Megkönnyebűlten vettem tudomásul, hogy sikerült rajta maradnom , ám leszállnom így is le kellett.

-Na ? - mosolygott Niall, mikor kikecmeregtem a medencéből.

-Ez nagyon jó - nevettem, mire Niall sokat tudóan bólintott.

-Én megmondtam - mosolygott , mire óvatosan oldalba böktem- Van ennél jobb is.

-Fedettben nem megyek - jelentettem ki azonnal.

-Szinte csak fedett van - rakta le a gumit, mire én is követtem a példáját.

-Akkor sem - erősködtem, lerítt rólam, hogy félek.

-Együtt ? - indult el.

Nem válaszoltam, csak gyorsan utána iramodtam. Lépteink nagyokat placcsantak a vizes tócsákban, míg elértünk a következő csúszdához. Niall felkapott egy kettes gumit, majd aranyos mosollyal az arcán nézett rám. Nagyot sóhajtottam, majd inkább elindultam a lépcsőn, csakhogy ne lássam győztes mosolyát.

-Nincs itt valami lift ? - kérdeztem nyúzott hangon, mikor már a 7. lépcsőfordulóban fordultunk be.

-Az tényleg jól jönne - értett egyet.

-Mégis ,milyen magas ez a csúszda ? - néztem körbe , ám a falakon kívül nem sokat láttam.

Fáradtan lépkedtem, mire végre megpillantottam a csúszdák nyílásait. Izgatottan néztem hátra , majd bevártam Niallt, aki rögtön elindult a középen lévő csúszdához.

-Szállsz előre ? - mutatott a gumira , mire bólintottam.

Óvatosan léptem be a nyílásba, majd ügyetlenül elhelyezkedtem. Niall is beszállt mögém, majd mikor elhelyezkedett meglökte a gumit, ami elindult a sötét járatban. Ijedten kerestem meg kezét, azt sem tudtam hol vagyok , csak a dülöngélésből következtettem helyzetünkre.

-Ez sötét ! - sikítottam, mire Niall felnevetett.

Halovány fényt pillantottam meg az egyik kanyarban, majd nemsokára világító körök övében találtam magam. A gumi sebesen suhant, miközben Niall nagyokat kurjongatott.

-Uramisten ! Hogy vettél rá erre ? - kiabáltam

-Nem volt olyan nehéz - emlékeztetett , mire végre elmosolyodtam.

Újra sötétség borult a csúszdára, ám már kezdtem megszokni, ezzel együtt élvezni is. Mosolyogva kiáltottam is egyet, mire Niall is utánozott. Hirtelen gyorsulni kezdett a gumi, majd megpillantottam a kijáratot. Gyorsan csapódtunk bele a vízbe , egyenesen a medence végéig siklottunk. Nevetve dőltem hátra , majd végre elengedtem a fiú kezét, melyet egész idáig szorongattam.

-Megyünk még ? - kérdezte Niall .

-Persze - kecmeregtem ki a gumiból a vízbe- Kezdek belejönni !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése